شنیده ها: تلفن هوشمند اندرویدی سامسونگ Premier I9260 گلکسی

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

قالب وبلاگ
اشعار
اخبار صدا دانلود
کدهای جاوا
سخنان زیبا گالري عكس
دانلود نرم افزار دانلود فول آلبوم دانلود مجله الكترونيكي
دانلود کتاب الکترونیکی كتاب نرم افزار دانلود آهنگ ايراني دانلود فیلم شوی دانلود فیلم علم و فناوری متفرقه
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

شنیده ها: تلفن هوشمند اندرویدی سامسونگ Premier I9260 گلکسی

 

مثل اینکه بالاخره تلفن هوشمند جدید سامسونگ، Premier I9260 هم سر از اینترنت درآورد و این شرکت را مجبور به تایید مشخصات و برخی اطلاعات کرد. عکس های منتظر شده از پریمیر نشان از یک اسمارت فون با طراحی گلکسی اس 3 دارد که قرار است به زودی عرضه شود. این موبایل هوشمند که از شبکه LTE پشتیبانی می کند، قرار است طی ماه آینده از اوکراین حرکت خود را آغاز کند.

سامسونگ پریمیر آی ۹۲۶۰ از یک صفحه نمایش 4.65 اینچی AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد. درون آن هم می توانید یک پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی TI OMAP 4470 ببینید. یک گیگابایت رم و ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم شما را همراهی خواهند کرد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک 1.9 مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از LTE و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این محصول جدید سامسونگ هستند.

همچنین در پریمیر قرار است برخی قابلیت های نرم افزاری را ببینیم، که قبل از این تنها مختص به گلکسی اس سوم بودند. امکاناتی مانند Best Photo و Smart Stay و Direct Call و Pop-Up Play و S Voice و S Beam از این دسته اند. سیستم عامل این ابزار هم قرار است اندروید جیلی بیلی باشد. از امکانات ارتباطی آن می توان به وای فای HT40 و 802.11a/b/g/n به همراه بلوتوث 4.0 اشاره کرد. مکان یابی در این اسمارت فون با کمک A-GPS و GLONASS صورت می گیرد.

پریمیر قرار است برای اولین بار از ماه دسامبر (آذر ماه) در اوکراین عرضه شود. البته هنوز اطلاعی از قیمت و زمان عرضه جهانی آن در دست نیست. هرچند شایعات از عرضه آن با قیمتی معادل ۶۸۰ دلار آمریکا در اوکراین خبر می دهند.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 آبان 1391 ساعت: 9:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی با دراپ باکس

شما از سرویس های ذخیره سازی ابری برای نگهداری اطلاعات تان استفاده می کنید؟ دراپ باکس یکی از مشهور ترین آنها است و البته گزینه های دیگری هم همیشه در اختیارتان است. این سرویس ها روز به روز محبوبیت بیشتری در میان کاربران پیدا می کنند و آمار جدیدی که امروز منتشر شد نشان می دهد که هم اکنون ۳۷۵ میلیون کاربر در سراسر جهان از آنها استفاده می کنند. این آمار پیش بینی می کند که تعداد کاربران فضای ذخیره سازی ابری تا پایان سال جاری میلادی به ۵۰۰ میلیون نفر برسد.

سرویس های ذخیره سازی ابری کاربردهای مختلفی دارند. شما می توانید به اطلاعات مهم تان در هر کجا و با گجت های مختلف دسترسی داشته باشید و البته یکی از مهمترین کاربردها پشتیبان گیری از اطلاعات است. اما این پشتیبان گیری لزوما برای اطلاعات روی کامپیوتر شما نیست و می تواند شامل تلفن همراه اندرویدی شما هم بشود.

برای این کار کافی است در سایت دراپ باکس ثبت نام کنید . بعد اپلیکیشن DropSpace را روی تلفن تان نصب کنید. حالا می توانید اکانت دراپ باکس را به این اپلیکیشن داده و پوشه های مختلف سیستم عامل اندروید را با آن به روز رسانی کنید.

این اپلیکیشن گزینه ای دارد که می توانید مشخص کنید به روز رسانی فایل ها را فقط زمانی که به اینترنت وای-فای متصل است انجام بدهد تا نگران هزینه اینترنت موبایل نباشید. ضمنا می توانید گزینه Run as service را انتخاب کنید تا اپلیکیشن در پس زمینه تلفن اجرا شده و طبق برنامه زمان بندی، اطلاعات تلفن را روی اکانت دراپ باکس قرار دهد.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت: 8:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

سونی هم تلفن گوگلی می سازد: Nexus X

چند روز پیش در این مورد صحبت کرده بودیم که گوگل قصد دارد تلفن جدید نکسوس اش را توسط چند شرکت مختلف تولید کند . اما در آن زمان صحبت از ال جی و سامسونگ بود. حالا نام سونی را هم به این لیست اضافه کنید. پیش از این تصاویر تلفن نکسوس ال جی لو رفته بود. حالا می توانید با جناب سونی نکسوس X آشنا شوید.

گفته می شود که گوگل سری جدید تلفن های نکسوس را در ۸ آبان ماه معرفی خواهد کرد. بنابراین در این روز، شاهد معرفی سه تلفن جدید نکسوس از سه شرکت مختلف خواهیم بود: ال جی، سامسونگ و سونی.

با این حساب در دهه اول آبان باید منتظر اخبار داغ زیادی باشیم. از محصولات ویندوز 8 و تبلت سرفیس گرفته تا آی پد مینی و تلفن های نکسوس جدید. راستی از میان این سه تلفن شما کدام یک را انتخاب می کنید؟

 

Sony-Nexus_narenji.jpg


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 25 مهر 1391 ساعت: 8:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تولد مبارک: اندروید ۴ ساله شد

چهار سال پیش در چنین روزی، یک سیستم عامل جدید متولد شد. سیستم عاملی که پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. سیستم عاملی که قلب‌های بسیاری را به تسخیر خود درآورد. سیستم عاملی که استیو جابز آن را به جنگ اتمی فراخواند. بله امروز تولد ۴ سالگی اندروید است.

شاید باورش سخت باشد، اما اندروید اکنون ۴ ساله شده است. این سیستم عامل برای اولین بار در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط گوگل عرضه شد، حدود یک سال پس از عرضه اولین آیفون و چند ماه پس از معرفی اپ استور توسط اپل. اولین موبایلی که اندروید را به صورت جدی به جهانیان معرفی کرد Motorola Droid بود . گوگل در واقع قسمتی از موفقیت اندروید را مدیون این گوشی است که در زمان خود با امکاناتی فوق‌العاده، نماینده ای شایسته برای این سیستم عامل بود و توانست امکانات اندروید را به خوبی به همگان نشان دهد.

گوگل در سال ۲۰۱۰ با همکاری کمپانی HTC اولین گوشی مورد تایید خود را با برند Nexus عرضه کرد. گوگل پس از موففیت HTC Nexus One، با همکاری سامسونگ گوشی های Nexus S و Galaxy Nexus را نیز به بازار معرفی کرد که آن ها نیز با استقبال بالای کاربران مواجه شدند. گوگل البته بازار تبلت ها را نیز فراموش نکرد و مجددا با همکاری Motorola نخستین تبلت اندروید ملقب به Motorola Xoom را به بازار عرضه کرد. از آن زمان به بعد گوگل سعی و خطاهای بسیاری را در زمینه تبلت ها انجام داد تا اینکه سر انجام تبلت خود با نام نکسوس 7 را به عنوان یکی از بهترین تبلت های بازار، در اختیار طرفدارانش قرار داد.

احتمالا می دانید که گوگل هر نسخه از سیستم عامل اندروید را با نام یک خوراکی (معمولا دسر) به بازار ارایه می کند این شرکت در این ۴ سال خوراکی های خوشمزه ای را به تلفن های ما آورده است که لیست آن ها را مشاهده می کنید:

نسخه ۱.۵ - ۳۰ آوریل ۲۰۰۹ - کیک فنجانی
نسخه ۱.۶ - ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۹ - دونات
نسخه ۲.۰ و ۲.۱ - ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۹ - نان خامه ای
نسخه ۲.۲ - ۲۰ می ۲۰۱۰ - ماست یخ زده
نسخه ۲.۳ - ۶ دسامبر ۲۰۱۰ - نان زنجبیلی
نسخه ۳.۰ ، ۳.۱ و ۳.۲ - ۲۲ فوریه ۲۰۱۱ - کندوی عسل
نسخه ۴.۰ - نوابر ۲۰۱۱ - بستنی حصیری
نسخه ۴.۱ - جولای ۲۰۱۲ - جیلی بیلی

جالب است بدانید که در حال حاضر ۵۷.۵٪ از کاربران اندروید از نسخه نان زنجبیلی استفاده می‌کنند و تنها ۱.۲٪ از کاربران توانسته اند دستگاه خود را به جیلی بیلی آپدیت نمایند.

اندروید در حال حاضر ۵۹٪ از بازار تلفن های هوشمند را در اختیار خود دارد و طبق اعلام گوگل تا ۹ ماهه آخر سال ۲۰۱۲ بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه توسط سیستم عامل اندروید فعال گشته اند که این آمار در حال حاضر برابر ۱.۳ میلیون دستگاه در هر روز است. بازار اپلیکیشن های اندروید نیز که معروف به گوگل پلی است در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار اپلیکیشن را در خود جای داده است و روزانه شاهد ۲۰ میلیون دانلود است.

شما آینده اندروید را در سال های پیش رو چگونه پیش بینی می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید این سیستم عامل بر روی تلفن های هوشمند موفق تر خواهد بود یا بر روی تبلت ها؟
 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 4 مهر 1391 ساعت: 8:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

برنامه ریزی سامسونگ برای ارائه جیلی بیلی بر روی 15 ابزار اندرویدی خود

 شروع عرضه اندروید جیلی بیلی برای گلکسی اس 3، برخی امکانات جدید این سیستم عامل بر روی پرچمدار اندرویدی های سامسونگ آشنا شدید. اما سوال مهم این است که آیا داستان به همین جا ختم خواهد شد و خبری از اندروید 4.1 جیلی بیلی بر روی دیگر محصولات این شرکت نخواهد بود؟

سامسونگ در تکمیل اخبار مربوط به عرضه جیلی بیلی، لیست ۱۰ تایی از تلفن های هوشمند اندرویدی که به زودی آپدیت اندروید 4.1 را دریافت خواهند کرد، منتشر نموده است:

- Galaxy S II
- Galaxy Note
- Galaxy S Advance
- Galaxy S II LTE
- Galaxy Chat
- Galaxy Ace 2
- Galaxy Beam
- Galaxy Ace Plus
- Galaxy Ace Plus
- Galaxy S Duos

البته سامسونگ به این لیست نام یک ابزار ناشناخته با عنوان Galaxy Music و همچنین چهار تبلت را هم افزوده است:

- Galaxy Tab 2 7.0
- Galaxy Tab 7.0 Plus
- Galaxy Tab 2 10.1
- Galaxy Note 10.1

اگر ابزار اندرویدی سامسونگی شما در این لیست می گنجد، به شما تبریک می گوییم. حال باید منتظر بنشینید تا نوبت به محل سکونت شما برسد. در صورتی هم که نام ابزارتان در این لیست نیست، باز هم نگران نباشید. چون احتمالا به زودی کاستوم رام های ویژه دیگر ابزارهای اندرویدی هم توسط توسعه دهندگان عرضه خواهند شد.


برخی منابع: تلاش فراوان اپل برای استخدام کارکنان سابق پروژه گوگل مپز

 

اپل با پشتکار ویژه ای به دنبال افرادی است که تجربه کار در پروژه گوگل مپز را داشته اند، تا از آنها در توسعه محصول جدید خود بهره ببرد. این موضوع به تازگی توسط یک منبع مطلع که با هر دو تیم در ارتباط است، فاش شده. با استفاده از دلالان استخدام نیرو، اپل استراتژی جدیدی را در پیش گرفته تا کارکنان پروژه گوگل مپز را با پیشنهادات دندان‌گیر فریفته و از آنها برای توسعه نقشه های سیستم عامل iOS بهره ببرد. جالب اینجا است که این منابع از اشتیاق بعضی کارکنان گوگل برای پذیرش پیشنهادات وسوسه کننده اپل خبر می دهند. زیرا آنها علاقه دارند که فرصت تولید یک محصول جدید را غنیمت شمرده و خود را از به روز رسانی های ملال آور یک پلتفرم بسیار بزرگ (گوگل مپز)‌ برهانند.

یکی از افراد طرف قرارداد گوگل که اکنون مشغول یکپارچه سازی بخش عظیمی از اطلاعات Street View کوگل با داده های خریداری شده از شرکت های ثالث (جهت بهبود پوشش اروپایی گوگل مپز) است، می گوید با چرخش اذهان به سوی نقشه برداری داخل ساختمان در گوگل مپز، کارهای پیش رو، روز به روز جذابیت خود را از دست می دهند و تعداد بیشتری از کارکنان به دنبال فرصت های شغلی وسوسه کننده تر می گردند. و این تغییر جهت فعالیت های گوگل مپز، فرصتی مغتنمی برای کوپرتینو نشین های اپل است.

با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز جدیدی که اپل منتشر کرده، این شرکت بیش از پیش به دنبال اضافه کردن استعدادهای جدید به تیم Maps خود است. از سوی دیگر گوگلی های قدیمی (ex-Googlers) هم علاقه زیادی به حضور در کوپرتینو از خود نشان داده اند. یک منبع مطلع می گوید:

اپل جذابیت های فراوانی برای جذب نیرو دارد و در صورتی که بخواهد، می تواند یک پلتفرم نقشه تنومند ایجاد کرده و به رقابت با گوگل مپز بپردازد. پس برای من جای تعجب نیست که اپل روال عادی خود را کنار گذاشته و به دنبال تطمیع گوگلرهای قدیمی و فعلی باشد که در پروژه گوگل مپز فعال بوده یا هستند. در گوگل مپز ما می دانیم که هر بخش اطلاعات چه اهمیتی دارند، تقدم و تاخر پردازش ها و رندر چگونه باید باشد، کلیدواژه های جستجو چه هستند و اینکه کاربر انتظار چه تجربه کاربری را دارد. اپل لازم است راه و روش مناسبی پیدا کند تا داده های ۸ میلیون کیلومتری خیابان هایی را که دارد، در اختیار گروه مناسبی قرار دهد و همچنین برخی از ثروت خود را برای خرید مجوز استفاده اطلاعات لازم هزینه کند. و این کاری است که گوگلرهای پروژه گوگل مپز به خوبی آن را بلدند.

دادگاه جنجالی، با مسابقه طناب‌کشی ادامه دارد!

به نظر می‌رسد که قرار نیست پای آیفون 5 از دعاوی حقوقی بیرون بماند. رویترز می‌گوید که سامسونگ قصد دارد تلفن جدید اپل را نیز به فهرست شکایات در دادگاه جنجالی امریکا اضافه کند. بر اساس اطلاعاتی که موجود است، سامسونگ انتظار دارد که آیفون 5 مانند آیفون‌های قبلی پتنت‌های این کمپانی را که در دادگاه پذیرفته شده‌اند نقض کرده باشد.

کمپانی کره‌ای قصد دارد به محض اینکه فرصت مناسبی برای آنالیز آیفون 5 به دست آورد موارد نقض پتنت‌های خود توسط این دستگاه را به دادگاه ارائه کند. اما در سوی دیگر، اپل هم ول کن معرکه نیست. کمپانی با سابقه دره سیلیکون، جمعه گذشته درخواست یک اضافه-غرامت 707 میلیون دلاری را به دادگاه جنجالی کالیفرنیا ارائه کرده و امیدوار است با تأیید آن، کل غرامت دریافتی از سامسونگ را به 1.7 میلیارد دلار برساند.

در درخواستی که ثبت شده، اپل خواهان دریافت 535 میلیون دلار به خاطر کپی‌برداری از طراحی محصولات و "نقص عامدانه" پتنت‌های کاربردی خود شده. علاوه بر این رقم 121 میلیون دلار نیز به خاطر فروش محصولات سامسونگ در خلال زمان تصمیم‌گیری هیئت منصفه را طلب کرده و همین‌طور 50 میلیون دلار دیگر به خاطر ضررهای وارده (از ناحیه عدم توقف فروش محصولات محکوم‌شده سامسونگ) تا 11 دی ماه که زمان تعیین شده برای بحث‌های بیشتر و تصمیم‌گیری قاضی پرونده است.

اپل به این 707 میلیون نیز قناعت نکرده و 155.8 میلیون دلار دیگر نیز برای 5 محصول دیگر سامسونگ طلب کرده. سامسونگ هم دادخواستی تنظیم نموده و در آن بیان داشته که دادگاه جنجالی، محدودیت‌های زمانی بی‌سابقه‌ای را بر روند برگزاری دادگاه و ارائه شواهد تحمیل کرده و از این رو برای "یک چنین پرونده پیچیده و مهمی" خواستار برگزاری یک دادگاه جدید شده که در آن خبری از این دست محدودیت‌ها نباشد.

ناگفته پیدا است که هیچ‌یک از دو کمپانی قصد ندارند پا پس بکشند.


تبلیغ جنجالی سامسونگ در جدال با آیفون

 

 

سامسونگ شرکتی است که به ساخت تبلیغات جنجال برانگیز به خصوص در رقابت با اپل مشهور شده است. حالا این شرکت با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی جدید، بار دیگر طرفداران اپل را هدف قرار داده است.

در این ویدیو طرفداران آیفون در صف انتظار برای خرید آن دیده می شوند و آنها را کسانی نشان می دهد که به راحتی با سخنان اپل تحت تاثیر قرار می گیرند. سامسونگ در ویدیو طرفداران اپل را فاقد اطلاعات لازم نشان می دهد.

در این تبلیغ سامسونگ می گوید محصول برتر بازار همین الان هم در اختیار شما است (منظور گلکسی اس 3 است) و روی برخی قابلیت هایی که در آیفون وجود ندارد مانند ان اف اسی تاکید شده است.

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ چند ماه پیش نیز تبلیغی برای تلفن گلکسی ساخته بود که آن هم جنجال برانگیز شده بود.

برخی کاربران این تبلیغ را یک توهین به دیگر مصرف کنندگان دانسته اند و برخی دیگر نیز آن را یک شوخی می دانند. عده دیگر هم اعتقاد دارند که این گونه تبلیغات بیشتر به فروش سامسونگ ضربه می زند. شما چطور فکر می کنید؟


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مقایسه سه پرچمدار ویندوز فون 8 از نوکیا، سامسونگ و اچ تی سی

با معرفی شب گذشته اچ تی سی حالا سه تلفن قدرتمند با سیستم عامل ویندوز فون 8 از سه شرکت مختلف معرفی شده اند و زمان مقایسه مشخصات فنی فرا رسیده.

نوکیا با لومیا ۹۲۰ قصد داشت در خط مقدم ویندوز فون 8 قرار بگیرد اما سامسونگ حتی پیش از نوکیا تلفن ATIV S را معرفی کرد و شب گذشته اچ تی سی با ویندوز فون 8X نشان داد که رقیب هایی جدی و قدرتمند در این مسیر وجود دارند. و حالا کار برای نوکیا سخت تر از گذشته شده است. چرا که دو شرکت دیگر بازار بزرگی از سیستم عامل اندروید هم در اختیار دارند. در حالی که نوکیا سرنوشت خودش را با ویندوز فون گره زده.

هنوز قیمت این تلفن ها را نمی دانیم و کارایی نهایی هم زمانی مشخص می شود که آنها را از نزدیک بررسی کنیم. اما فعلا می توان با مقایسه مشخصات فنی، به یک نگاه کلی در مورد این سه تلفن دست پیدا کرد.

 

winphone8-compare-narenji.png

شما کدام یک را گزینه بهتر می دانید؟


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:15
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,

معرفی تلفن ویندوز فون 8S اچ تی سی

 

 

تلفن Windows Phone 8S دومین محصولی بود که در مراسم کوتاه ديشب توسط اچ تی سی معرفی شد. این تلفن برای میانه بازار طراحی شده و با نمایشگری ۴ اینچی وارد می شود.

نمایشگر دارای رزولوشن WVGA است اما جنس Super LCD و شیشه گوریلا آن را تبدیل به محصولی خواستنی و ضد خش می کند.

در درون تلفن یک پردازشگر دو هسته ای S4 با سرعت 1GHz پیدا می کنید اما نباید این پردازشگر را با بهترین های حال حاضر بازار مقایسه کنید. چرا که این تلفن برای میانه است و البته سیستم عامل ویندوز فون ۸ را به خوبی اجرا خواهد کرد. میزان رم نیز ۵۱۲ مگابایت خواهد بود.

حافظه داخلی نیز ۴ گیگابایت است و یک ورودی کارت حافظه میکرو اس دی اجازه توسعه را به شما می دهد. باطری 1700mAh است و اچ تی سی تصمیم گرفته در این مدل دوربین جلویی را حذف کند و در عقب نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار داده که می تواند به صورت 720P فیلمبرداری کند.

ضخامت تلفن ویندوز فون 8S معادل 10.28میلیمتر است اما گوشه های باریک آن سبب می شود که حس نازک بودن را به کاربر القا کند.

در نهایت بد نیست که به روش جدید نام گذاری تلفن های اچ تی سی دقت کنید. نام این تلفن «ویندوز فون 8S» است. در واقع نام سیستم عامل مایکروسافت به نام خود تلفن اضافه شده. مدل بزرگ تر هم ویندوز فون 8X نام دارد. اچ تی سی و مایکروسافت گفتند که این روش جدید نامگذاری را انتخاب کرده اند تا این تلفن ها به عنوان امضای سیستم عامل ویندوز فون 8 به حساب بیایند.

اچ تی سی هنوز قیمت تلفن 8S را اعلام نکرده اما در آبان ماه منتظر ورود آن به بازارهای جهانی باشید. در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از تلفن ویندوز فون 8S ببینید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

مشخصات تلفن هوشمند HTC با نام ویندوز فون 8X

 

 

و سر انجام رویدادهای معرفی محصول کمپانی‌های بزرگ تکنولوژیک، با مراسم امشب HTC به پایان رسید. این کمپانی تایوانی دوباره دست در دست غول نرم‌افزاری دره سیلیکون یعنی مایکروسافت گذاشت و تلفن‌های جدید خود بر مبنای ویندوز فون 8 را رونمایی کرد.

مدیران اجرایی دو کمپانی، آقایان «پیتر چو» و «استیو بالمر» با یکدیگر دو تلفن جدید با نام‌های 8X و 8S را معرفی کردند. 8X قرار است پرچم‌دار تلفن‌های ویندوز فون 8 باشد و 8S یک رده پایین‌تر قرار دارد. به بهانهٔ کاشی‌های رنگارنگ سیستم عامل ویندوز فون 8، بدنه تلفن‌های استفاده کننده از آن نیز رنگارنگ است؛ آبی، زرد، و قرمز.

حضور آقای بالمر نیز نشان داد که مایکروسافت اراده جدی دارد تا همکاری تنگاتنگ خود با کمپانی‌های سخت‌افزاری را در اذهان عمومی جا بیاندازد. به نظر می‌رسد ارائه دو تلفن هوشمند در گام اول (مشابه کاری که نوکیا کرد) استراتژی تعریف شده از طرف مایکروسافت برای متمرکز نگه داشتن شرکایش بر ارائه کیفیت عالی باشد. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به 8X بپردازیم.


تصویری جدید از Accord: یکی از سه تلفن ویندوز فون 8 از HTC

تاکنون فقط سامسونگ و نوکیا تلفن‌های هوشمند خود مبتنی بر ویندوز فون 8 را معرفی کرده‌اند؛ یعنی آتیو S، و لومیا 920 و لومیا 820. و انتظار می‌رود ، HTC نیز امشب از سه تلفن ویندوز فونی خود رونمایی کند.

عکس جدید و البته ناواضحی که در زیر می‌بینید، تأییدی است بر تصویری که قبلاً به Accord نسبت داده شده بود. گفته می‌شود این تلفن که به احتمال زیاد نام رسمی آن HTC 8S خواهد بود، حافظه داخلی 16 گیگابایت دارد و از میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. یک نمایشگر 4.3 اینچی HD از نوع LCD در جلوی آن می‌درخشد و در عقیب یک دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت عکس عالی قرار دارد. چیپ مجتمع کوالکوم Snapdragon S4 (با پردازنده دو هسته‌ای) با فرکانس 1.5 گیگاهرتز هم برای آن پیش‌بینی شده.

چیزی که از جذابیت آن برای مخاطبان جهانی می‌کاهد این است که منابع مختلف تا این لحظه فعلاً از معرفی آن برای اوپراتور Verizon امریکا صحبت کرده‌اند و مشخص نیست که آیا به صورت جهانی نیز عرضه بشود یا خیر، و اگر بله در چه زمانی.

از دو تلفن ویندوز فون 8 دیگری که گمان می‌رود HTC امشب معرفی کند فعلاً خبر جدید یا عکسی در دست نیست.

 

htc-accord-leak-sept-18.jpg

 

 

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 16:11
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نخستین تلفن هوشمند موتورولا با پردازشگر اینتل: Razr i

 

سال ها است که اینتل در مورد ورود به بازار پردازشگرهای تلفن هوشمند صحبت می کند و تا اینجا شاهد چند مدل اولیه هم بوده ایم. اما تلفن جدیدی که امروز معرفی شد ورود جدی اینتل به بازار تلفن هوشمند به حساب می آید. پس زمان اش رسید تا با موتورولا Razr i آشنا شوید.

این تلفن از نظر سخت افزاری تقریبا به طور کامل شبیه Motorola RAZR M است که قبلا مشخصات اش اعلام شده بود. اما با این تفاوت که از پردازنده اتم اینتل استفاده می کند. تا به حال اینتل زیر انتقادهای زیادی بود که پردازشگرهایش باطری زیادی مصرف می کنند. باید ببینیم که اینجا چه تغییری رخ داده است.

 

پردازشگر Razr i تک هسته ای Atom Z2480 است و با سرعت 2GHz کار می کند. سرعت بالای پردازشگر به تلفن این قابلیت را می دهد تا ۱۰ عکس در ثانیه بگیرد و به همین خاطر یک دکمه مخصوص دوربین روی تلفن تعبیه شده است. امکانی که در مدل Razr M وجود ندارد.

این تلفن نمایشگری 4.3 اینچی دارد و موتورولا می گوید باطری 2000MAh آن با استفاده های معمول، ۲۰ ساعت برایتان کار می کند. و نسبت به مدل Razr M طول عمر بیشتری دارد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم روی آن قرار گرفته و سیستم عامل نیز اندروید 4.0 است.

 

اگر می خواهید بدانید پردازشگر اینتل در مقایسه با پردازشگر Snapdragon S4 مدل Razr M با سرعت 1.5GHz چطور عمل می کند، کافی است بنچمارک زیر را ببینید. البته این تست نشان می دهد که پردازشگر اینتل فقط در تست SunSpider نسبت به مدل برادر بهتر عمل کرده اما شاید این را بتوان شروعی خوب برای اینتل به حساب آورد.

 


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 29 شهريور 1391 ساعت: 16:8
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

یک تصویر و نام One X 5 برای فبلت HTC

شایعات این چند وقت اخیر در باره فبلت HTC را حتماً خوانده‌اید.

حالا به فاصله یک روز مانده تا مراسم HTC در نیویورک، تصویر شفاف بالا به بیرون درز کرده و فبلتی را که پیش‌تر چند عکس ناواضح از آن دیده بودیم، به خوبی نمایان می‌سازد.

در این تصویر که به نظر بنر رسمی ساخته شده برای معرفی این فبلت است، نام One X 5 برای آن درج شده. شایعات قبلی به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت 1080P اشاره کرده بودند و در یک بنچمارک هم چیپ پردازشی آن، Snapdragon S4 Pro ذکر شده بود.

استفاده از رابط کاربری سنس 4.5 و اندروید 4.1 برای این فبلت جذاب، بسیار محتمل است اما در تصویر منتشره (و در طراحی بدنه فبلت)، خبری از قلم استایلوس نیست.  همگی منتظر مراسم HTC در نیویورک می‌مانیم تا از این محصول رونمایی شود.


خبرهایی از تلفن گلکسی اس 4 سامسونگ

با اینکه در حال حاضر تلفن گلکسی اس 3 سامسونگ یکی از محصول های داغ و پرصدای بازار به حساب می آید، اما امروز شاهد خبرهایی در مورد گلکسی اس 4 بودیم.

نشریه تایمز کره در مقاله ای ادعا کرده گلکسی اس چهارم در فوریه سال آینده میلادی (بهمن ماه) و در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی خواهد شد. ضمن اینکه گفته شده حداکثر یک ماه بعد از معرفی، شاهد ورود این تلفن به بازار خواهیم بود.

اگر این خبر درست باشد گلکسی اس چهارم تنها ۹ ماه بعد از نسخه سوم از راه می رسد و به عقیده برخی کارشناس ها، سامسونگ قصد دارد برای رقابت بیشتر با اپل چنین کاری را انجام بدهد. در واقع اعلام این خبر تنها سه روز بعد از شروع پیش فروش آیفون نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد روند فروش این تلفن را تحت تاثیر قرار بدهد.

از مشخصات لو رفته نیز می دانیم که نمایشگر گلکسی اس 4 بزرگ تر شده و به ۵ اینچ رسیده است و از یک پردازشگر جدید استفاده خواهد کرد و سیستم عامل نیز همچنان اندروید خواهد بود. طراحی تلفن نیز تغییرات مهمی خواهد داشت.


 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 9:59
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

رکورد پیش فروش ۲ میلیون آیفون ۵ در روز نخست

 

 

 

 

 آمار اپل نشان می دهد که میزان استقبال از پیش فروش آیفون 5 نسبت به مدل 4S دوبرابر شده است. میزان پیش فروش آیفون 5 در ۲۴ ساعت اول ۲ میلیون عدد بوده در حالی که این عدد برای آیفون 4S تنها ۱میلیون بوده است.

فروش یک هفته اول آیفون 4S معادل ۴ میلیون دستگاه بوده و با این حساب پیش بینی می شود که آیفون 5 رکورد فروش هفته اول را هم خواهد شکست.

آیفون ۵ در ابتدا در ۹ کشور دنیا پیش فروش شده که نسبت به آیفون 4S دو کشور جدید را در بر داشته است و نباید فراموش کنیم که این موضوع هم روی افزایش فروش تاثیر داشته است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 28 شهريور 1391 ساعت: 9:54
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

اولین نتایج بنچمارک آیفون 5

 

 

اولین نتایج بنچمارک از راه رسیده‌اند. هر چند درست کردن نتایج غیرواقعی برای بنچمارک تقریباً کار آسانی است ولی به هر حال این نتایج ظاهراً از یک آیفون 5 به دست آمده.

امتیاز GeekBench به دست آمده برای آيفون 5، عدد 1601 است که می‌تواند یکی از نشانه‌های قدرت چیپ A6 باشد. این امتیاز بیش از دو برابر امتیاز چیپ A5 به کار رفته در آیفون و آیپد های قبلی است و آیفون 5 را بالاتر از ابرقدرت‌های اندرویدی قرار می‌دهد.

به طور مشخص، فرکانس کاری پردازنده دو هسته‌ای جدید که بر مبنای ARMv7 ساخته شده، 1.02 گیگاهرتز (در برابر 800 مگاهرتز پردازنده آیفون 4S) و رم نیز همانطور که پیش‌بینی می‌شد 1 گیگابایت (در مقابل 512 مگابایت آیفون 4S) است. یک مقایسه کامل بین نتایج بنچمارک آیفون 5 و آیفون 4S را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

امتیاز GeekBench هیچ یک از اعضای خانواده iOS تا پیش از این از مرز 800 عبور نکرده بود برای همین امتیاز 1601 جهش بزرگی به شمار می‌رود. جالب است بدانید که قوی‌ترین کامپیوتر اپل در سال 2004، به امتیاز 1571 رسیده بود. این خود به تنهایی، پیشرفت سریع تکنولوژی را به ما یادآوری می‌کند.

در تست مشابه، تگرا 3 چهار هسته‌ای که قلب تپنده نکسوس 7 است، به امتیاز 1591 دست یافته و پردازنده 4 هسته‌ای گلکسی S3 به امتیاز 1560. البته این را در نظر بگیرید که گلکسی S3 برخوردار از رام غیررسمی اندروید 4.1 (جیلی بیلی) با امتیاز 1781 همچنان سرتر از آیفون 5 است.

 

امتیاز اعضای قبلی خانواده iOS

screen-shot-9-16-12-at-5-44-54-pm.jpg

امتیاز تبلت‌ها و تلفن‌های اندرویدی

screen-shot-9-16-12-at-5-45-09-pm.jpg


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 27 شهريور 1391 ساعت: 19:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شایعات جدید از فبلت HTC

در 1 شهریور بود که در اینترنت تصاویری به فبلت HTC نسبت داده شد. حالا 4 روز مانده به مراسم HTC شایعات بیشتری از راه رسیده که اگر صحت داشته باشد، بسیار چشمگیر است. ولی گویا منبع این اطلاعات یعنی سایت HTC-Source چندان اطلاعات قابل اعتمادی منتشر نکرده.

این سایت مدعی است که تلفن هوشمند HTC با نمایشگر 5 اینچی عرضه خواهد شد که رزولوشن Full HD 1080p (یعنی 1920 در 1080 پیکسل) را به همراه تراکم 480 پیکسل در هر اینچ دارا است. اما نتایج بنچمارک‌ها رزولوش 1794 در 1080 را نشان می‌دادند. به کدام‌یک باید اعتماد کرد؟ به نظر می‌رسد همان قبلی. چرا؟

زیرا یک حساب سر انگشتی بر اساس رزولوشن 1920 در 1080 بر روی یک نمایشگر 5 اینچی، تراکمی معادل 440 را به دست می‌دهد و نه 480. از طرف دیگر به نظر می‌رسد منبع جدید با در نظر گرفتن نوار دستورات 126 پیکسلی که در اندروید 4 و بالاتر بخشی از نمایشگر را اشغال می‌کند و با اضافه کردن آن به رزولوشن 1794 در 1080 پیکسل، رزولوشن 1920 در 1080 را از آستین در آورده باشد، حال آنکه با دقت در تصویر فوق می‌بینیم که تلفن خودش دارای کلیدهای لمسی است پس باز هم به شک ما اضافه می‌شود.

اگر قرار باشد یک تراکم پیکسل خارق‌العاده را روی این تلفن شاهد باشیم با توجه به رزولوشن 1794 در 1080، رقم 418 پیکسل در هر اینچ می‌تواند صحیح جلوه کند.

سایر مشخصاتی که منبع جدید برای این فبلت برشمرده، عبارت هستند از: چیپ مجتمع Snapdragon S4 Pro کوالکوم که یک پردازنده 4 هسته‌ای Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز را در کنار گرافیک Adreno 320 (با قدرتی تقریباً برابر با گرافیک آیپد جدید) در خود دارد. حافظه داخلی 16 گیگابایت (بدون امکان افزودن حافظه جانبی) و رم 1 یا 2 گیگابایتی از دیگر مشخصاتی است که به این فبلت نسبت داده می‌شود. البته منبع جدید رم 1.5 گیگابایتی را برای آن ذکر کرده، ولی از ذهن به دور است.

یکی از قابلیت‌های جذاب فبلت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 2، قلم کارای آن است. ولی در مورد فبلت HTC هنوز اطلاعات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دال بر وجود چنین قلمی به دست نیامده.

در آخر به این نکته اشاره کنیم که بهتر است منتظر این فبلت نمانید زیرا به نظر می‌رسد که فعلاً فقط برای اوپراتور Verizon عرضه خواهد شد و هنوز از عرضه مدل بین‌المللی آن صحبتی به میان نیامده.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 27 شهريور 1391 ساعت: 19:37
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ليست صفحات


تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 468
            کل نظرات کل نظرات : 37
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 16

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 5
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 61
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
            آي پي امروز آي پي امروز : 2
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 20
            بازدید هفته بازدید هفته : 66
            بازدید ماه بازدید ماه : 1340
            بازدید سال بازدید سال : 5833
            بازدید کلی بازدید کلی : 186272

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.218.61.16
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                رویارویا - (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_

                انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ می رود

                دست دلم می لرزد

                اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد

                دلم می خواهد همیشه بگوید :

                "یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور..."

                (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_ - 1390/11/18
                سایتسایت - با سلام
                قابل توجه شماهایی که وبلاگ دارین و خودتون یه زیر مجموعه به حساب میاید . راه اندازی سایت برای شما با قیمت 50 هزار تومان نمونه راه اندازی شده www.tafrihi.con وهمراه با سیستم مدیریت محتوا که شما هر وقت بخواین میتونین سایتتونو به روز کنید .
                مزیت های سایت :
                1. خودتون مدیر دائمی وقانونی میباشید.
                2. با استفاده از تبلیغات میتوانید درآمد زایی کنید.
                3. بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود بیاورید
                4. و....
                برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر مراجعه کنید :websiteaaa70و یا با شماره 09385867360 - 1390/11/18
                sajadsajad - با سلام اگه بلینکمت منو میلینکی
                من هر روز اپم و موزیک و وی پی ان های رایگان جدید میزارم - 1390/11/8
                RoyaRoya - سلام آقا سهیل
                موفقیتت رو در زمینه وبلاگ تبریک میگم
                کم پیدا شدی
                دیگه سر نمیزنی
                بازم بیا و نظر بذار
                منتظرت هستم
                یادت نشه - 1390/11/7
                سلطان عشقسلطان عشق - کاش دنیا یکبار هم که شده

                بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

                این بردهای تکراری برایش؟!...
                - 1390/11/1
                موسيموسي - سلام وب قشنگي داري ممنون - 1390/10/24
                mohsenmohsen - سلام. وبلاگ قشنگی دارید.
                اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم.
                لنیک کردی خبر بده.
                ممنون
                - 1390/10/22
                امینامین - با کمال افتخار لینک شدید

                - 1390/10/11
                امینامین - سر بزنی خوشحال میشم دوست من و لینک کردی خبرم کن - 1390/10/10
                hadihadi - سلام دوست عزیز ممنون از وبلاگ خوبی که طراحی کردید به وبلاگ ما هم سری بزنید ما برای شما معتبرترین سایتهای درامد زا را معرفی می کنیم. تشکر
                bir-sevgi.loxblog.com - 1390/10/10

                درباره ما

                  صدا دانلود
                  به ►3DaDL◄ خوش آمديد

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به صدا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف