صدا دانلود

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

قالب وبلاگ
اشعار
اخبار صدا دانلود
کدهای جاوا
سخنان زیبا گالري عكس
دانلود نرم افزار دانلود فول آلبوم دانلود مجله الكترونيكي
دانلود کتاب الکترونیکی كتاب نرم افزار دانلود آهنگ ايراني دانلود فیلم شوی دانلود فیلم علم و فناوری متفرقه
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

دانشمندان و هک کردن شبکه سلولی بدن

شما احتمالاً یک تلفن همراه داخل جیب خودتان دارید. اما یافته جدید محققان سوییسی می‌تواند شبکه مخابراتی را به زیر پوست شما ببرد. چطور؟ این دانشمندان به وسیله تغییر دادن عکس‌العمل سلول‌ها نسبت به ژن‌ها و آنزیم‌های مشخص، توانسته‌اند آنها را قادر به برقراری ارتباط و مراوده اطلاعات میان خود کنند. یک جورهایی انگار که سلول‌ها با تلفن به هم زنگ زده باشند!

روش کار به این شکل است: سلول شماره 1 یک عضو مولکولی دریافت می‌کند که باعث تولید آنزیم مشخصی در آن می‌شود. سپس این آنزیم به سلول شماره 2 فرستاده می‌شود. بعد سلول 2 نیز شروع به تولید آنزیم می‌کند که در اصل به معنای این است که به سلول شماره 1 گفته باشد «رفیق پیغامت را دریافت کردم.» و وقتی این پیغام ثانوی به سلول شماره 1 رسید، هر دو با متوقف کردن تولید آنزیم، تماس را قطع می‌کنند.

در اصل سلول‌های شما همین حالا هم دارند با هم صحبت می‌کنند، ولی رسیدن به مرحله‌ای که قادر به کنترل این فرآیند باشیم گام بسیار بزرگی است. البته پیش‌تر این کار با سلول‌های ساده‌تری مثل سلول مخمر انجام شده بود ولی اینکه بتوان آن را با سلول‌های پستانداران انجام داد به این معنا است که شاید روزی بتوان ارتباطات معیوب سلولی در بافت‌های بیمار را با ارسال پیغام‌های اختصاصی از طرف انسان، به حالت عادی و سالم برگرداند.

در عین حال این ارتباطات جفتی مقیاس‌پذیر هستند بنابراین می‌توان آنها را در شبکه‌های سلولی بزرگ و بزرگتری هم پیاده‌سازی کرد. این یک تکنولوژی نویدبخش است، البته باید دید نرخ اینچنین مکالماتی با جیب بیماران همخوانی دارد یا خیر.


تبلت ویندوز 8 جدید لنوو: احتمال رونمایی در ۵ آبان و قیمت ۷۹۹ دلاری

 

قبل از این، درباره شاخ و شانه کشیدن لنوو برای سرفیس مایکروسافت و برنامه های این شرکت جهت تولید تبلت های مجهز به ویندوز 8 با قیمت ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار خبر داده بودیم. حال، در مراسم pepcom این شرکت برای اولین بار به طور رسمی از برخی جزئیات محصول جدید خود پرده برداشته است. لنوو در پاسخ به سایت WP Central گفته اولین تبلت ویندوز8 این شرکت از ۲۶ اکتبر (۵ آبان) با قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

درست است که این قیمت، تبلت ThinkPad 2 لنوو را در گروه گرانقیمت ها قرار می دهد، اما کیبرد عرضه شده همراه آن کمی این موضوع را تعدیل می کند. از مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS، پردازنده 1.8 گیگاهرتزی Clover Trail سری اتم اینتل، NFC، عمر باتری بیش از ۱۰ ساعت و دوربین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. صفحه نمایش IPS این تبلت، رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی را برای تان فراهم می آورد.

همچنین گفته می شود که ThinkPad 2 به نسخه کاملی از آفیس 2013 مایکروسافت مجهز خواهد بود. علاوه بر این شایعاتی درباره یک داک جداگانه (و شاید یکپارچه با صفحه کلید فیزیکی) برای این تبلت شنیده می شود که دارای پورت اترنت، سه پورت یو اس بی و خروجی HDMI است. البته طبق شواهد لنوو تنها به عرضه تبلت ویندوز 8 بسنده نخواهد کرد و به دنبال ارائه مدل ویندوز RT این تبلت هم هست که احتمالا ۲۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.


دره سیلیکون، دره کم‌هوش‌ها است و برای همین خوب کار می‌کند

 

وقتی یکی از اهالی دره سیلیکون به حرف می‌آید، می‌توان انتظار داشت که نکته‌های جذابی برای ما داشته باشد. امروز متنی را که دیوید ای. ویکلی نوشته برای شما انتخاب کرده‌ایم. او که هکر، مؤسس استارت‌آپ، مشاور در این زمینه و مدیرعامل استارت‌آپی به نام Oha.na است، می‌گوید دره سیلیکون در سه زمینه مهم نماد کم‌هوشی است؛ استارت‌آپ‌ها کم‌هوشند، دولت کم‌هوش است، سرمایه‌گذارها هم کم‌هوش هستند.

از نظر او، کمپانی‌های دره سیلیکون موفق هستند چون "دانش کسب و کار توزیع شده و داور نهایی برای تعیین درستی هر چیز، خودِ بازار است." برای آشنایی با نظرات او در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 3 مهر 1391 ساعت: 11:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

دادگاه جنجالی، با مسابقه طناب‌کشی ادامه دارد!

به نظر می‌رسد که قرار نیست پای آیفون 5 از دعاوی حقوقی بیرون بماند. رویترز می‌گوید که سامسونگ قصد دارد تلفن جدید اپل را نیز به فهرست شکایات در دادگاه جنجالی امریکا اضافه کند. بر اساس اطلاعاتی که موجود است، سامسونگ انتظار دارد که آیفون 5 مانند آیفون‌های قبلی پتنت‌های این کمپانی را که در دادگاه پذیرفته شده‌اند نقض کرده باشد.

کمپانی کره‌ای قصد دارد به محض اینکه فرصت مناسبی برای آنالیز آیفون 5 به دست آورد موارد نقض پتنت‌های خود توسط این دستگاه را به دادگاه ارائه کند. اما در سوی دیگر، اپل هم ول کن معرکه نیست. کمپانی با سابقه دره سیلیکون، جمعه گذشته درخواست یک اضافه-غرامت 707 میلیون دلاری را به دادگاه جنجالی کالیفرنیا ارائه کرده و امیدوار است با تأیید آن، کل غرامت دریافتی از سامسونگ را به 1.7 میلیارد دلار برساند.

در درخواستی که ثبت شده، اپل خواهان دریافت 535 میلیون دلار به خاطر کپی‌برداری از طراحی محصولات و "نقص عامدانه" پتنت‌های کاربردی خود شده. علاوه بر این رقم 121 میلیون دلار نیز به خاطر فروش محصولات سامسونگ در خلال زمان تصمیم‌گیری هیئت منصفه را طلب کرده و همین‌طور 50 میلیون دلار دیگر به خاطر ضررهای وارده (از ناحیه عدم توقف فروش محصولات محکوم‌شده سامسونگ) تا 11 دی ماه که زمان تعیین شده برای بحث‌های بیشتر و تصمیم‌گیری قاضی پرونده است.

اپل به این 707 میلیون نیز قناعت نکرده و 155.8 میلیون دلار دیگر نیز برای 5 محصول دیگر سامسونگ طلب کرده. سامسونگ هم دادخواستی تنظیم نموده و در آن بیان داشته که دادگاه جنجالی، محدودیت‌های زمانی بی‌سابقه‌ای را بر روند برگزاری دادگاه و ارائه شواهد تحمیل کرده و از این رو برای "یک چنین پرونده پیچیده و مهمی" خواستار برگزاری یک دادگاه جدید شده که در آن خبری از این دست محدودیت‌ها نباشد.

ناگفته پیدا است که هیچ‌یک از دو کمپانی قصد ندارند پا پس بکشند.


ششم مهر را فراموش نکنید: اینتل میزبان مراسم تبلت‌های ویندوز 8

گویا داغی شهریور به مهر هم کشیده شده. اینتل نامه‌هایی را برای فعالان رسانه‌ای فرستاده و آنها را به مراسم 6 مهر (27 سپتامبر) دعوت کرده. موضوع این مراسم رونمایی از تبلت‌های ویندوز 8 با قلب تپنده اینتل است.

هر چند ما فکر می‌کردیم که تمام تبلت‌های ویندوز 8 امسال را در نمایشگاه IFA 2012 دیده‌ایم، ولی اینتل قول داده که در مراسمش مدیران ارشدی از ایسوس، ایسر، دل، اچ‌پی، لنوو، سامسونگ و ZTE حضور یابند.

مراسم اینتل در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود و کمپانی قول داده تا علاوه بر تبلت‌ها، جزئیات بیشتری از نسل بعدی پردازنده‌های Atom را هم که با نام Clover Trail شناخته می‌شود، اعلام نماید.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:20
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تبلیغ جنجالی سامسونگ در جدال با آیفون

 

 

سامسونگ شرکتی است که به ساخت تبلیغات جنجال برانگیز به خصوص در رقابت با اپل مشهور شده است. حالا این شرکت با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی جدید، بار دیگر طرفداران اپل را هدف قرار داده است.

در این ویدیو طرفداران آیفون در صف انتظار برای خرید آن دیده می شوند و آنها را کسانی نشان می دهد که به راحتی با سخنان اپل تحت تاثیر قرار می گیرند. سامسونگ در ویدیو طرفداران اپل را فاقد اطلاعات لازم نشان می دهد.

در این تبلیغ سامسونگ می گوید محصول برتر بازار همین الان هم در اختیار شما است (منظور گلکسی اس 3 است) و روی برخی قابلیت هایی که در آیفون وجود ندارد مانند ان اف اسی تاکید شده است.

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ چند ماه پیش نیز تبلیغی برای تلفن گلکسی ساخته بود که آن هم جنجال برانگیز شده بود.

برخی کاربران این تبلیغ را یک توهین به دیگر مصرف کنندگان دانسته اند و برخی دیگر نیز آن را یک شوخی می دانند. عده دیگر هم اعتقاد دارند که این گونه تبلیغات بیشتر به فروش سامسونگ ضربه می زند. شما چطور فکر می کنید؟


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:17
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مقایسه سه پرچمدار ویندوز فون 8 از نوکیا، سامسونگ و اچ تی سی

با معرفی شب گذشته اچ تی سی حالا سه تلفن قدرتمند با سیستم عامل ویندوز فون 8 از سه شرکت مختلف معرفی شده اند و زمان مقایسه مشخصات فنی فرا رسیده.

نوکیا با لومیا ۹۲۰ قصد داشت در خط مقدم ویندوز فون 8 قرار بگیرد اما سامسونگ حتی پیش از نوکیا تلفن ATIV S را معرفی کرد و شب گذشته اچ تی سی با ویندوز فون 8X نشان داد که رقیب هایی جدی و قدرتمند در این مسیر وجود دارند. و حالا کار برای نوکیا سخت تر از گذشته شده است. چرا که دو شرکت دیگر بازار بزرگی از سیستم عامل اندروید هم در اختیار دارند. در حالی که نوکیا سرنوشت خودش را با ویندوز فون گره زده.

هنوز قیمت این تلفن ها را نمی دانیم و کارایی نهایی هم زمانی مشخص می شود که آنها را از نزدیک بررسی کنیم. اما فعلا می توان با مقایسه مشخصات فنی، به یک نگاه کلی در مورد این سه تلفن دست پیدا کرد.

 

winphone8-compare-narenji.png

شما کدام یک را گزینه بهتر می دانید؟


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 30 شهريور 1391 ساعت: 16:15
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,,

ليست صفحات


تعداد صفحات : 67


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 468
            کل نظرات کل نظرات : 37
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 16

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 5
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 2
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 66
            بازدید ماه بازدید ماه : 1340
            بازدید سال بازدید سال : 5833
            بازدید کلی بازدید کلی : 186272

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.145.130.31
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            خبرنامه

            خبرنامه

              براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



              آخرین نطرات کاربران

              آخرین نطرات کاربران

                رویارویا - (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_

                انگشتانم که لای ورق های دیوان حافظ می رود

                دست دلم می لرزد

                اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد

                دلم می خواهد همیشه بگوید :

                "یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور..."

                (..')/♥ ♥('..)
                .\♥/. = .\█/.
                _| |_ ♥ _| |_ - 1390/11/18
                سایتسایت - با سلام
                قابل توجه شماهایی که وبلاگ دارین و خودتون یه زیر مجموعه به حساب میاید . راه اندازی سایت برای شما با قیمت 50 هزار تومان نمونه راه اندازی شده www.tafrihi.con وهمراه با سیستم مدیریت محتوا که شما هر وقت بخواین میتونین سایتتونو به روز کنید .
                مزیت های سایت :
                1. خودتون مدیر دائمی وقانونی میباشید.
                2. با استفاده از تبلیغات میتوانید درآمد زایی کنید.
                3. بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود بیاورید
                4. و....
                برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر مراجعه کنید :websiteaaa70و یا با شماره 09385867360 - 1390/11/18
                sajadsajad - با سلام اگه بلینکمت منو میلینکی
                من هر روز اپم و موزیک و وی پی ان های رایگان جدید میزارم - 1390/11/8
                RoyaRoya - سلام آقا سهیل
                موفقیتت رو در زمینه وبلاگ تبریک میگم
                کم پیدا شدی
                دیگه سر نمیزنی
                بازم بیا و نظر بذار
                منتظرت هستم
                یادت نشه - 1390/11/7
                سلطان عشقسلطان عشق - کاش دنیا یکبار هم که شده

                بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد

                این بردهای تکراری برایش؟!...
                - 1390/11/1
                موسيموسي - سلام وب قشنگي داري ممنون - 1390/10/24
                mohsenmohsen - سلام. وبلاگ قشنگی دارید.
                اگه مایل هستید تبادل لینک داشته باشیم.
                لنیک کردی خبر بده.
                ممنون
                - 1390/10/22
                امینامین - با کمال افتخار لینک شدید

                - 1390/10/11
                امینامین - سر بزنی خوشحال میشم دوست من و لینک کردی خبرم کن - 1390/10/10
                hadihadi - سلام دوست عزیز ممنون از وبلاگ خوبی که طراحی کردید به وبلاگ ما هم سری بزنید ما برای شما معتبرترین سایتهای درامد زا را معرفی می کنیم. تشکر
                bir-sevgi.loxblog.com - 1390/10/10

                درباره ما

                  صدا دانلود
                  به ►3DaDL◄ خوش آمديد

                کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به صدا دانلود بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف